KARADENİZ TURU (Uzungöl-Ayder-Batum)

KURBAN BAYRAMI DOĞU KARADENİZ + BATUM GEZİSİ

20-25 AĞUSTOS 2018 - 4 GECE, 5 GÜNDÜZ - YARIM PANSİYON

GEZİ PROGRAMI

1.GÜN: (20 AĞUSTOS 2018 PAZARTESİ): Akşam saat 22:00’da Premier Tour önünden hareket ediyoruz. Araç içi ikramlarımız ve gerekli molalarımızın ardından Trabzon’a varıyoruz.

2.GÜN: (21 AĞUSTOS 2018 SALI) :Sabah Trabzon’a varışın ardından anlaşmalı restoranımızda açık büfe kahvaltımızı aldıktan sonra Atatürk Köşkünü ve Ayasofya Müzesini gezdikten sonrası Uzungöl’e hareket ediyoruz. Göl’e ulaştığımızda öğle yemeğimizi alıyoruz ve göl çevresinde yürüyüş yaptıktan sonra serbest zaman veriyoruz. Serbest zaman sonrası tüm grupla buluşarak yol güzergahımızda bulunan Kiremitli Köprüsünde tüm grupla fotoğraf çekildikten sonra konaklama yapacağımız otele hareket ediyoruz. Odalara yerleşme, akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3.GÜN: (22 AĞUSTOS 2018 ÇARŞAMBA): Sabah otelde açık büfe kahvaltımızı aldıktan sonra Batum’a geçiş için Sarp Sınır kapısına hareket ediyoruz. Gümrük işlemlerinden geçtikten sonra Batum’a giriş yapıyoruz. Güzergahımız üzerinde bulunan Gonyo Kalesin panoramik görüp, Batum şehir merkezine hareket ediyoruz. Avrupa Meydanı, Tiyatro Meydanı ve Piazza Meydanını gezip yöresel öğle yemeğimizi alıyoruz . Yemek sonrası Batum Botanik Park’ını geziyoruz. Gezi sonrası Batum çıkış Türkiye’ye giriş için Sınır Kapısını hareket ediyoruz. Gümrük çıkış işlemleri sonrası Türkiye’ye giriş yapıp, Çağlayan Köyü gezisi sonrası Çay Fabrikasına Hareket ediyoruz. Çay fabrikasına çay oluşumun hakkında bilgi alıp, ikramlık çaylarımızı yudumlayıp çay alış-verişi yaptıktan sonra sonrası konaklama yapacağımız otele hareket ediyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

4.GÜN: (23 AĞUSTOS 2018 PERŞEMBE): Sabah otelde açık büfe kahvaltımızı aldıktan sonra otelden çıkış alıp, Ayder Yaylası’na hareket ediyoruz. Ayder yaylasına varışın ardından yaylada doğa yürüyüşü yapıp Gelintülü Şelalesi, Fırtına Deresi ve Vadisini görüyoruz. Fırtına Deresinde horon ve tulum eşliğinde yöresel öğle yemeğimizi alıp transfer araçlarımız ile Zilkale - Palovit şelalelerine çıkıyoruz. sonrası yöresel alış-veriş yapıp konaklama yapacağımız otele hareket ediyoruz. Odalara yerleşme, akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

5.GÜN: (24 AĞUSTOS 2018 CUMA): Sabah otelde açık büfe kahvaltımızı aldıktan sonra otelden çıkış yapıp Maçka’ya hareket ediyoruz. Maçka’da Zigana geçitini görüp, Zigana yaylasına çıkış yapıp, Hamsiköy ‘de sütlaç yemek için serbest zaman veriyor ve Altındere Milli Parkı’nın içinden Sümela Manastırı’nı resimliyoruz. Akçaabat’ta yöresel öğle yemeğimizi alıyor ve Giresun’a hareket ediyoruz. Giresun Kalesine çıkıp Topal Osman’ın mezarını ziyaret edip Kalede serbest zaman veriyoruz. Ardından Ordu’ya hareket ediyoruz. Mükemmel bir manzaraya sahip olan Boztepe’ye teleferik ile çıkıyoruz. Tekrar teleferik ile Boztepe’den iniyoruz. Daha sonra fındık alış-verişi için serbest zaman verip, Samsun’a hareket ediyoruz. Odalara yerleşme, akşam yemeği ve konaklama Samsun’daki otelimizde.

6.GÜN: (25 AĞUSTOS 2018 CUMARTESİ): Sabah otelde açık büfe kahvaltımızı aldıktan sonra otelden çıkış yapıp Samsun gezimize başlıyoruz. Öncellikle İlk Adım Anıtı, Arkeoloji ve Etnografya Müzesi ve Bandırma Vapurunu gezdikten sonra Öğle yemeğimizi alıyoruz. Yemek sonrası Ankara’ya hareket ediyoruz. Yol güzergahımızda Çorum’da leblebi alış-verişi için serbest zaman veriyoruz. Gerekli mola ve ikramlarımızın ardından Ankara’ya varıyoruz. Bir başka gezide buluşmak dileği ile vedalaşıp ayrılıyoruz.

GEZİ ÜCRETİ :

900,00 TL (NAKİT) – 910,00 TL (TEK ÇEKİM) – 925,00 TL (5 TAKSİT)

TEK KİŞİLİK FARK: 350,00 TL

GEZİ ÜCRETİNE DAHİL OLAN HİZMETLERİMİZ: Son model full donanımlı araçlar ile gidiş-dönüş ulaşım, Araç içi ikramlar, (5) Kahvaltı, (4) Akşam Yemeği, 4 gece konaklama, Zorunlu Türsab Seyahat Sigortası, Profesyonel Rehberlik Hizmeti, Tüm çevre gezileri ve Premier Tour Refakati.

GEZİ ÜCRETİNE DAHİL OLMAYAN HİZMETLERİMİZ: Batum giriş harç bedeli (15 TL), Batum’daki Öğle yemeği, Tüm öğle yemekleri, Son gün akşam yemeği, yemeklerde menü dışındaki alınan içecek ücretleri, Zilkale - Palovit çıkış ücreti, Giresun Kalesine çıkış transfer bedeli, Ordu Boztepe çıkış için teleferik ücreti, Milli Park, müze ve ören yeri giriş ücretleri, Kişisel harcamalar.

ACENTA AYNI STANDARTLARDA OTEL DEĞİŞTİRME HAKKINA SAHİPTİR.

ÖNEMLİ NOT: BATUM GİRİŞİNDE 18 YAŞ ALTI ÇOCUKLARIN NÜFUS CÜZDANLARI FOTOĞRAFLI OLACAK VE EĞER TURA ANNESİ YA DA BABASINDAN GELMEYEN OLURSA NOTER ONAYLI MUVAFAKATNAME ALMALARI ZORUNLUDUR.

ARAÇLAR KİŞİ SAYISINA GÖRE BELİRLENMEKTEDİR. TURLARIMIZ 18 KİŞİYE KADAR OLAN KAYITLARDA 19 KİŞİLİK SPRİNTER ARAÇ, 30 KİŞİYE KADAR OLAN KAYITLARDA 31 KİŞİLİK ARAÇ, 30 VE ÜSTÜ KAYITLARDA BÜYÜK OTOBÜS İLE YAPILACAKTIR. KOLTUK NUMARALARI KAYIT VE ÖDEME SIRASINA GÖRE VERİLMEKTEDİR.