KARADENİZ - BATUM

DOĞU KARADENİZ + BATUM GEZİSİ

3 GECE, 4 GÜNDÜZ // TAM PANSİYON

GEZİ PROGRAMI

1. GÜN: ANKARA - TRABZON

Akşam saat 21:00’da Sıhhiye Çok Katlı Otopark önünden hareket ediyoruz. Gerekli ikram ve molalarımızın ardından sabah saatlerinde Trabzon’a varıyoruz.

2.GÜN: TRABZON – MAÇKA – AKÇAABAT - YOMRA

Trabzon’da açık büfe kahvaltımızı aldıktan sonra gezimize başlıyoruz. Önceden camii olarak kullanılan şuan kilise olan Ayasofya Kilisesini geziyoruz. Kilise sonrası Trabzon’a özgü olan Hasır işliğinin tanıtımını ve satışının yapıldığı Gümüşçüleri gezip alış-veriş için serbest zaman veriyoruz. Ardından Atatürk Köşkünü ziyaret edip öğle yemeği için Akçaabat’a hareket ediyoruz. Öğle yemeği sonrası Maçka’ya hareket edip (Restorasyon Çalışmaları Bitmiş Olursa) Sümela Manastırına çıkıyoruz. Sümela gezisi sonrası Trabzon/Yomra’da bulunan konaklama yapacağımız otel’e hareket ediyoruz. Odalara Yerleşme, Akşam Yemeği ve konaklama otelimizde.

3.GÜN: UZUNGÖL – AYDER - ÇAYELİ

Sabah otelimizde açık büfe kahvaltımızı aldıktan sonra otelimizden çıkış alıp Uzungöl’ü gezip, Ayder yaylasına hareket ediyoruz. Ayder yaylasında yürüyüş yapıp Fırtına Deresi ve Vadisi, Gelintülü Şelalesini görüp Fırtına deresinin kenarında bulunan restoranımızda tulum ve horon eşliğinde öğle yemeğimizi alıyoruz. Yemek sonrası Rize bezi alışverişi ve çay alışverişi yapıp otelimize hareket ediyoruz. Odalara Yerleşme, Akşam Yemeği ve konaklama otelimizde.

4.GÜN: BATUM – HOPA - ÇAYELİ

Sabah otelimizde açık büfe kahvaltımızı aldıktan sonra Batum’a doğru hareket ediyoruz. Sahilden Hopa güzergahı ile Sarp Sınır Kapısına varıyoruz. Gümrük işlemlerinin ardından Batum’a varıyoruz. Acaristan bölgesi diye de anılan Batum’da sırası ile Gonyalı Kalesi, Meryem Ana Katedrali, Altın Post Anıtı, Avrupa Meydanı, Arkeoloji Müzesi, Sanat Tarihi Müzesi, Osmanlı Orta Camii geziyoruz. Gezimiz sonra öğle yemeğimizi alıyoruz (extra). Yemeğin ardından Botanik Bahçesini gezip, alış-veriş için serbest zaman verdikten sonra Türkiye’ye dönüş için hareket ediyoruz. Gümrük işlemleri sonrası otelimze dönüyoruz. Akşam Yemeği ve konaklama otelimizde.

4.GÜN: ORDU – SAMSUN – ÇORUM - ANKARA

Sabah otelimizde açık büfe kahvaltımızı aldıktan sonra otelimizden çıkış alıp Ordu’ya hareket ediyoruz. Ordu Boztepe’ye teleferik ile çıkıp manzara fotoğrafı çekip öğle yemeğimizi alıyoruz. Yemek sonrası Samsun’a hareket ediyoruz. Samsun’da İlk Adım Anıtı, Bandırma Vapuru, Etnografya Müzesi gezip Ankara’ya hareket ediyoruz. Yol güzergahında Çorum’da leblebi alış-verişi yapıp, gerekli mola ve ikramlarımızın ardından Ankara’ya varıyoruz. Bir başka gezide buluşmak dileği ile vedalaşıp ayrılıyoruz.

özel ulaşım, yol ikramları, kahvaltı(4),Öğle yemeği (3), Akşam Yemeği (3),  3 gece konaklama, TÜRSAB Seyahat sigortası, tüm çevre gezileri ve rehberlik hizmetleri dahil edilmiştir.
Batum öğle yemeği, Yerel Araç Ücretleri, Milli Park, müze ve ören yeri giriş ücretleri, Tüm yemeklerde alınan tüm içecek ücretleri, Boztepe teleferik ücreti, kişisel harcamalar ve son gün akşam yemeği, Yurt Dışı çıkış harç bedeli ( Batum giriş 15,00 TL ) gezi ücretine dahil edilmemiştir.