Doğu Karadeniz - Batum

KARADENİZ BATUM TURU

4 GECE, 5 GÜNDÜZ // YARIM PANSİYON

GEZİ PROGRAMI (22-27 AĞUSTOS 2017):

1. GÜN 22 Ağustos: 22.00 Ankara’dan hareket

2. GÜN 23 Ağustos: Sabah Terme Ulusoy Tesisleri’nde kahvaltı sonrasında Ordu’ya hareket Teleferik ile Boztepe’ye çıkış Boztepe’den Ordu İli’nin resimlenmesi ve genel bilgi alımı sonrasında Trabzon’a hareket... Öğle yemeği’nin Akçaabat’ta alınması sonrasında Trabzon merkeze hareket burada Ayasofya Camii ve Kilisesi, Atatürk Köşkü gezileri ve gümüş alış verişi. Akşam yemek ve geceleme otelimizde akşam yemeği ve konaklama

3. GÜN 24 Ağustos: Otelimizde yöresel ürünlerle açık büfe kahvaltı sonrasında Meşhur Zigana Geçidini aşarak Gümüşhane’de Karaca Mağarasını gidiyoruz. Trabzon’a dönüyor ve yolda öğle yemek molası veriyoruz. Sonrası Uzugöl’e hareket ediyoruz. Yolda Çay Fabrikası geziyoruz. Uzungöl’de göl etrafında gezinti. Akşamüzeri Rize’ye geçiş. Akşam yemek ve geceleme otelimizde…

4. GÜN 25 Ağustos: Sabah kahvaltı sonrasında Batum’a hareket. Sarp Sınır Kapısı’nı geçtikten sonra Acara Özerk Bölge olan Batum’da Gonyalı Kalesi, Botanik Parkı, Orta Camii (Osmanlı Camii) Meryem Ana Katedrali, Poseidon Anıtı ve bir çok Gürcü Eserlerinin görülmesi sonrasında Yurdumuza dönüyor ve Ayder Yaylası’na gidiyoruz. Akşam yemek ve geceleme Ayder Yaylası’nda…

5. GÜN 26 Ağustos: Sabah kahvaltı sonrasında yaylayı dolaşıyor ve Gelintülü Şelalesini görüyoruz. Kısa bir serbest zaman sonrasında Fırtına Deresi kenarında Tarihi Taş Köprü’yü görüyoruz. Rize’ye dönüş Rize Bezi alış verişi sonrasında ünlü Rize Botanik Parkında çay molası veriyoruz ve akşam yemek ve geceleme için Ordu’ya hareket ediyoruz. Konaklama otelimizde…

6. GÜN 27 Ağustos: Sabah kahvaltı sonrasında Samsun’a geçiş. İlkadım Anıtı, Bandırma Vapuru, Etnoğrafya ve Arkeoloji müzeleri gezisi sonrasında öğle yemeğinin alınması ve Çorum’a hareket. Çorum’da leblebi alış verişi sonrasında Ankara’ya hareket saat 23.59’da gezimizin Ankara’da nihayetlenmesi…

GEZİ ÜCRETİ: 750,00 TL (NAKİT) – 775,00 TL (TEK ÇEKİM) – 795,00 TL (5 TAKSİT)

ACENTA, AYNI STANDARTLARDA OLMAK KAYDIYLA OTEL DEĞİŞTİRME HAKKINA SAHİPTİR.

ÖNEMLİ NOT: BATUM GİRİŞİNDE 18 YAŞ ALTI ÇOCUKLARIN NÜFUS CÜZDANLARI FOTOĞRAFLI OLACAK VE EĞER TURA ANNESİ YA DA BABASINDAN GELMEYEN OLURSA NOTER ONAYLI VEKALET ALMALARI ZORUNLUDUR.

ARAÇLAR KİŞİ SAYISINA GÖRE BELİRLENMEKTEDİR. KOLTUK NUMARALARI KAYIT VE ÖDEME SIRASINA GÖRE VERİLMEKTEDİR.

2015 Model Full donanımlı aracımız ile Gidiş-Dönüş özel ulaşım, 4 gece konaklama, Araç İçi İkramlar,(5) Kahvaltı , (4) Akşam Yemeği, Rehberlik Hizmetleri, Zorunlu Türsab Seyahat Sigortası, Tüm Çevre Gezileri
Öğle yemekleri, yemeklerde Menü dışındaki içecek ücretleri, Dönüş günü akşam yemeği, Müze ve ören yeri giriş ücretleri, Kişisel Harcamalar ve Batum çıkış harcı